Na trhu se objevilo unikátní MAMMA BEER. První pivo pro ženy s rakovinou prsu
Pivo je lék a jako s takovým se sním i musí zacházet. Dvojnásob to platí pro Mamma BEER, první pivo pro ženy bojující s rakovinou prsu. Jedná se o nealkoholické pivo, které má sladší chuť – vyvinutou speciálně pro potlačení negativních účinků chemoterapie. Půllitrovou láhev s typickou růžovou etiketou najdete ve všech hypermarketech Tesco. Z každé prodané láhve získá organizace Mamma HELP 15 korun.
Mamma BEER vzniklo v Žateckém pivovaru jako limitovaná edice pivního speciálu pro organizaci Mamma HELP, která nabízí bezplatnou individuální pomoc ženám s rakovinou prsu i jejich rodinám. Posláním piva Mamma BEER je zpříjemnit a usnadnit pacientkám náročnou léčbu a zároveň jim na etiketě předat kontakty na organizaci Mamma HELP, kde mohou v těžkém období najít porozumění a morální podporu.
Mamma BEER si přitom zachovává všechny pozitivní vlastnosti klasického piva, jako je obsah živin, vitamínu B nebo draslíku, ale je bez alkoholu. A co je nejdůležitější, má sladkou chuť – vyvinutou speciálně pro potlačení negativních účinků chemoterapie.
„Když bojujete s rakovinou prsu, vítáte každou pomoc a každou šanci cítit se alespoň na chvíli zase normální. S Mamma BEER může být boj s rakovinou o něco snazší. Chemoterapie je agresivní léčba, která mimo jiné oslabuje organismus, způsobuje nevolnosti a pacientkám často mění chuťovou senzoriku,“ vysvětluje Jana Drexlerová, ředitelka organizace Mamma HELP.
Pacientky po chemoterapii méně vnímají sladkou chuť, stává se, že začnou během léčby preferovat sladké potraviny a nápoje. A tehdy přichází na pomoc Mamma BEER – první pivo pro ženy bojující s rakovinou prsu. Pivo je ovšem vhodné pro každého, nejen pacienty a pacientky, kteří procházejí chemoterapií. Vychutnat si ho mohou i řidiči, skupina přátel během cyklovýletu, zkrátka každý, kdo alkohol nemůže nebo z nějakého důvodu nechce pít.
„Jsme rádi, že jsme se mohli stát součástí tohoto unikátního projektu a věříme, že to napomůže k další osvětě v oblasti boje proti rakovině prsu. S Mamma HELPem spolupracujeme dlouhodobě, ať už prostřednictvím našeho grantového programu nebo akce Měsíc v růžové“ dodává Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Pivo zakoupíte ve všech hypermarketech Tesco a z každého prodaného piva poputuje 15 korun na podporu organizace Mamma HELP. Hledejte proto růžovou etiketu Mamma BEER mezi nealko pivy.
Kampaň na Mamma BEER podpořil i známý český herec a moderátor Petr Vacek. Zahrál si i hlavní roli v klipu, který na toto pivo a obecně onemocnění rakovinou upozorňuje.
Foto: Tesco