Pivo

V rámci osvětové kampaně Měsíc v růžové a projektu Go pink se podařilo vybrat přes 400 tisíc korun

V rámci osvětové kampaně Měsíc v růžové a projektu Go pink se podařilo vybrat přes 400 000 korun. Cílem bylo upozornit na onemocnění rakoviny prsu a přispět k většímu povědomí a prevenci. Zákazníci mohli kampaň podpořit např. nákupem čerstvých hub, balených květin nebo speciálního Mamma BEER. Kampaň probíhala celý říjen  na všech hypermarketech Tesco. Veškerý výtěžek z kampaně půjde na […]

z Brna více
Sládci pivovaru Hauskrecht a Plzeňského Prazdroje společně uvařili nové pivo

V Brně nastala malá pivní revoluce. Ke společné výrobě piva se spojil místní Parní pivovar Hauskrecht s Plzeňským Prazdrojem. Dohromady uvařili polotmavý speciál American Amber Lager, který si mohou pivaři vychutnat po celé září. V brněnských pivnicích je k dostání várka uvařená v Brně, jinde v Čechách a na Moravě si pak mohou lidé vychutnat stejné pivo uvařené v Prazdroji.  „Ukázali […]

z Brna více
Na trhu se objevilo unikátní MAMMA BEER. První pivo pro ženy s rakovinou prsu

Pivo je lék a jako s takovým se sním i musí zacházet. Dvojnásob to platí pro Mamma BEER, první pivo pro ženy bojující s rakovinou prsu. Jedná se o nealkoholické pivo, které má sladší chuť – vyvinutou speciálně pro potlačení negativních účinků chemoterapie. Půllitrovou láhev s typickou růžovou etiketou najdete ve všech hypermarketech Tesco. Z každé prodané láhve […]

z Brna více
Jdi na vrch