Obchodní síť Žabka expanduje v Brně
Zákazníci v Brně mohou již téměř dva roky využívat služeb moderních obchodů Žabka. V moravské metropoli jich je nyní v provozu celkem 7. Ten poslední byl otevřen před měsícem v Křenové ulici.
Brno hraje v rámci expanze obchodní sítě Žabka klíčovou roli a má obrovský potenciál. Aktuální počet obchodů Žabka je 117 a v brzké době přibydou další desítky nových obchodů.
Dlouhá otevírací doba Žabky
Moderní obchody Žabka nabízí vedle širokého sortimentu produktů včetně čerstvých potravin i bohatou nabídku služeb finančního servisu, jako například výběr hotovosti, placení složenek, vyzvednutí zásilek, dobíjení telefonního kreditu všech operátorů nebo prodej losů.
Navíc nabízí dobrou dostupnost s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 23 hodin) a 363 dní v roce.
Rychlý nákup bez čekání
Jsou tak ideálním místem pro rychlý nákup bez čekání. „Značka Žabka se velmi dobře etablovalo na brněnském trhu a velmi nás těší, že zdejší zákazníci oceňují všechny výhody našich moderních obchodů a využívají i bohatou nabídku našich služeb,“ říká Radim Lunda, generální manažer sítě prodejen Žabka.
Žabka také velmi rychle reaguje na měnící se potřeby zákazníků a rozšiřuje nabídku svých služeb. „Prodejny malého formátu mají obrovský potenciál a skvěle se hodí k uspokojení denních potřeb našich zákazníků. Proto budeme síť prodejen Žabka významně rozšiřovat a jen za letošní rok máme v plánu otevřít desítky nových prodejen. Město Brno pak hraje v našich expanzních plánech klíčovou roli,“ vysvětluje Radim Lunda.
Podnikatelská příležitost téměř pro každého
Obchody Žabka jsou stále častěji vyhledávanou podnikatelskou příležitostí. Žabka se snaží maximálně pomáhat svým partnerům a minimalizovat jejich rizika a zvyšovat jejich ekonomické výsledky, zároveň je tím minimalizováno riziko společného podnikání.
„V tomto směru jsou tak námi nabízené podmínky a vstupní náklady bezkonkurenční na českém trhu. Jedná se především o minimální vstupní náklady pro všechny možné kombinace podnikání v síti Žabka,” dodává Radim Lunda.
Nevratný vstupní poplatek činí 10 000 Kč a vratná jistina je ve výši 20 000 Kč. Společně se skládají před samotným převzetím provozovny. Svým franšízantům nabízí pak plně vybavené prodejny včetně softwaru. Navíc zajistí veškeré zásobování a odbornou podporu a pomoc.
O franšízu je zájem
Proto i v Brně registruje Žabka stále zvýšený zájem ze strany franšízantů, kteří by si rádi otevřeli vlastní obchod. Jediné, co tak zatím drobně omezuje rychlejší expanzi je nedostatek vhodných prostor pro nové prodejny.
„Obchody Žabka jsou známé tím, že jsou velmi variabilní a dokáží si poradit s různými tvary objektů. Standardní velikost prodejny Žabka se pohybuje od 90 do 110 m2, což je i ideální rozměr pro rozmístění veškerého zboží, které zákazník potřebuje k denní spotřebě,“ dodává Radim Lunda.
Žabka navíc nabízí odměnu 30 000 Kč každému, kdo jí doporučí vhodné prostory a ve kterých se následně i otevře nový obchod. Více informací naleznete na stránce https://izabka.cz/nabidnete-prostory/.