Žabka v Brně expanduje! Otevřela již šestou prodejnu

Obchodní síť prodejen Žabka plánuje v letošním roce otevřít desítky nových prodejen po celé České republice. A expanduje i do Brna! Dnes 21.5. otevřela již šestý obchod v Brně na Hybešově 256/18. Jde o 115. obchod v řadě s rozlohou 140 metrů čtverečních. Žabka je otevřena již od 6 hodin ráno do 23 hodin, 363 dní v roce. Oblíbený formát moderních obchodů s širokou nabídkou potravin a dalších služeb se těší velkému zájmu jak ze strany zákazníků, tak i podnikatelů.

Ve čtvrtek 21.5. otevřela Žabka v pořadí již 6. obchod v Brně. Prodejní plochu má 140 metrů čtverečních a nabízí vše od čerstvého pečiva, kávy až po trvanlivé potraviny nebo možnost úhrady složenek a vyzvednutí zásilek. Obchod je svěřen nováčku v síti Zeno Hudcovi. „Věříme jeho obchodnímu nasazení a budeme mu plně k dispozici v případě provozní potřeby. Brno hraje v dalším rozvoji a expanzi Žabky zásadní roli, region má obrovský potenciál, který chceme využít,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.

Obchodní síť prodejen Žabka je součástí skupiny Tesco v České republice od dubna 2011. Obchody fungují ve formě franšízy a jsou provozovány nezávislými podnikateli. Moderní obchod s širokým výběrem produktů a služeb, v kombinaci s dobrou polohou jsou jedny z konkurenčních výhod prodejen Žabka. „Trendem poslední doby jsou rychlé nákupy v dobré dostupnosti s širokou nabídkou dalších služeb. Tato charakteristika bezezbytku odpovídá našim obchodům. Obchody s potravinami hrají nezastupitelnou roli a v rozvoji maloformátových prodejen vidíme velký potenciál. V letošním roce plánujeme proto otevřít desítky nových obchodů,“ vysvětluje Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.

V minulosti platilo, že síť Žabka provozuje své obchody skoro výhradně jen v Praze a Středočeském kraji. To už je ale také minulostí, v rámci expanze v loňském roce otevřela své obchody v Brně a Pardubicích. „Hodláme pokračovat s naší expanzí i mimo Prahu, ve velkých českých městech vidíme nevyužitý potenciál pro naše obchody. Na tomto trhu je stále i dostatek volného prostoru, který chceme obsadit,“ doplňuje Radim Lunda.

Velkou výhodou obchodů Žabka je jejich variabilita a dokáží se přizpůsobit různým tvarům objektů. Standardní velikost prodejny Žabka se pohybuje od 90 do 110 metrů čtverečních, což je i ideální rozměr pro rozmístění veškerého zboží, které zákazník potřebuje k denní spotřebě.

Žabka se vedle expanze nových obchodů snaží neustále rozšiřovat i nabídku svých služeb, a tím reagovat na měnící se potřeby zákazníků.  Na konci dubna vstoupila na trh online rozvozu potravin. Ve spolupráci se společností Bolt nabízí nákup a doručení potravin do 60 minut od objednání.

Obchody Žabka jsou stále častěji vyhledávány jako ideální podnikatelská příležitost. „Námi nabízené podmínky jsou bezkonkurenční na českém trhu. Jedná se především o minimální vstupní náklady pro všechny možné kombinace podnikání v síti Žabka,” dodává Radim Lunda. Nevratný vstupní poplatek činí 10 000 korun a vratná jistina je ve výši 20 000 korun. Společně se skládají před samotným převzetím provozovny. Svým franšízantům pak nabízí plně vybavené prodejny včetně veškerého zásobování.

Foto: Žabka

Jdi na vrch
%d blogerům se to líbí: