Brno není - strategické projekty formou hry

Strategické projekty představuje Brno formou šifrovacích her

Strategické projekty představuje Brno formou šifrovacích her. Půl roku do komunálních voleb se představitelům brněnského magistrátu postavit slíbené sportovní stadiony, Janáčkovo kulturní centrum a další velké stavby už asi nepodaří.

Proto alespoň organizují rozsáhlou informační kampaň o připravovaných strategických projektech moravské metropole. Do jejich přípravy se snaží vtáhnout veřejnost.

Zábava, humor a nadsázka od magistrátu

Brno není - strategické projekty formou hryKampaní plné nadsázky a humoru se snaží pozvat obyvatele i návštěvníky Brna soutěživou logickou zábavnou formou do míst, která se v příštích letech promění uskutečněním velkých investic. Tedy do lokalit, na kterých se budou stavět díla za miliardy korun.

Přitom letošní jarní a podzimní část informační kampaně přijde radnici, potažmo daňové poplatníky na 1,9 milionu korun.

Šifrujete? Magistrát ano. Rozluštěte to!

Kampaň je postavena na šifrovacích hrách. Do nich se v úvodní den řešitelsky zapojili i brněnský primátor Petr Vokřál, jeho investiční náměstek Richard Mrázek a generální ředitel Dopravního podniku města Brna Miloš Havránek.

Ke hře je třeba mít po ruce také chytrý mobil, tužku a nůžky.

Rozvoj města Brna, zatím ve čtyřech projektech

Brno není - strategické projekty formou hryV jarní části kampaně představí organizátoři soutěžícím skupinám zájemců od 5. dubna do finále 3. června čtyři velké strategické projekty, důležité pro rozvoj města.

První z nich má start u Café Práh vedle Galerie Vaňkovka a provází zájemce terénem v místě přestavby ulice Plotní, do které se po rekonstrukci všech podzemních inženýrských sítí přesune z ulice Dornych tramvajové těleso.

„Šalina“ se tím přisune k autobusovému a budoucímu hlavnímu vlakovému nádraží.

O prázdninách sport a doprava

Další významné projekty přijdou na řadu v asi čtrnáctidenních intervalech. Týkají se např. nového sportovního vyžití, otevření a oživení zanedbaných prostor či řešení gordických dopravních uzlů v Brně.

Podrobnosti jsou na webu: kopemezabrno.cz.

Protože Brno je studentské, jen vysoké školy zde navštěvuje přes 80 000 mladých lidí, pořadatelé očekávají, že dvou až pětičlenné soutěžní týmy složí právě studující.

Brno není - strategické projekty formou hry Brno není - strategické projekty formou hry Brno není - strategické projekty formou hry Brno není - strategické projekty formou hry Brno není - strategické projekty formou hry Brno není - strategické projekty formou hry

Foto – Václav Žalud

Jdi na vrch