Prostřednictvím videí DPMB vychovává
Dopravní podnik města Brna (DPMB) pokračuje v úspěšné informační kampani ve svých zařízeních. Jejím cílem je ukázat a připomenout cestujícím ve vozech MHD pravidla správného a slušného chování pomocí krátkých videí.
S kampaní se lidé setkávají převážně v tramvajích a na sociálních sítích dopravního podniku.
K 32 dosavadním tématům nově přibyla další nebo byl jejich obsah obměněn. „Navíc jsme celou kampaň posunuli dál a od klasických letáků přešli k animovaným videím. Cíl je pořád stejný, opět se snažíme zábavným a zajímavým obsahem naše cestující tak trochu vychovávat,“ poznamenal generální ředitel DPMB Miloš Havránek.
Vtipná videa, která se budou postupně objevovat v obrazovkách tramvají, jsou doplněna anglickým i českým textem. Každých čtrnáct dní se mohou cestující těšit na nový třicetivteřinový spot. Zároveň budou k jednotlivým tématům zveřejňovány další doplňující informace právě na sociálních sítích podniku.
Zvětšil se i počet původních vizuálů o obrázky, které se týkají např. šíření bacilů ve vozech MHD nebo upozornění na otvírání oken, pokud je ve voze zapnutá klimatizace. Všechny vizuály následně vyjdou ve speciální souhrnné brožuře.