Pandemie donutila lidi více telefonovat. Mají obavu ze závazků a chtějí flexibilní řešení
Nejistota a s tím spojená panika se dotkla i telekomunikačních služeb. Potvrzují to data virtuálního operátora Tesco Mobile. Vyplývá z nich, že narostl počet provolaných minut na úkor datové spotřeby, ze strachu se lidé předzásobovali kreditem. Mají větší obavu ze závazků, které by nemuseli zvládat a stále častěji vyhledávají flexibilní řešení.
Pandemie koronaviru zásadním způsobem ovlivnila a stále ovlivňuje chování lidí v celé řadě oblastí jejich každodenního života. Změna je patrná i v případě telekomunikací. „Situace v přenesené podobě kopírovala dění v potravinových obchodech, kdy se zákazníci také chtěli předzásobit kreditem a stejně tak platí, že větší panika byla spíše v první vlně na jaře, kdy panovala větší obava a nejistota z neznámého. V druhé vlně je zřejmé, že se zákazníci již tolik neobávají,“ říká Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.
Omezený společenský kontakt, zavřené školy a práce z domova měla za následek nárůst počtu provolaných minut na úkor datové spotřeby. „Lidé chtějí zůstat v kontaktu se svou rodinou a přáteli, telefonní hovory jsou tak jedním ze způsobů, které vyhledávali nejčastěji. Pro data pak zákazníci více využívali domácí připojení přes wifi,“ doplňuje Jan Semotán.
Patrný je také nárůst zájmu o využívání online služeb, jako je dobíjení, aplikace nebo samoobsluha. Nejistota na pracovním trhu a s tím spojená nestabilní finanční situace má za následek, že se lidé více obávají případných závazků a spíše vyhledávají flexibilní řešení, které si dokáží sami upravit v návaznosti na svou stávající situaci.
V reakci na změnu zákaznických potřeb přichází Tesco Mobile s novou nabídkou tarifů. Vychází tak vstříc všem, kteří v této obtížné době nechtějí žádné závazky a mohou si průběžně upravit tarif podle aktuální situace. „Jako první jsme pro naše zákazníky připravili digitální tarif, se kterým si jednoduše vyberou, co chtějí. Je to zcela bez závazků, bez starostí a hlavně levnější. Vše si mohou vyřídit navíc z pohodlí domova, nikam nemusí chodit,“ vysvětluje Jan Semotán. Další nespornou výhodou této nabídky je skutečnost, že se neprověřuje příjem a zákazníci se k ničemu nezavazují. Tarif si lze kdykoliv změnit dle aktuální potřeby. „Zákazníci si tak vše zařídí na 1 klik v aplikaci Tesco Mobile. Navíc pro všechny, kteří si stihnou vyzkoušet DIGI do konce roku, snižujeme ceny a ty pak podržíme celý příští rok,“ dodává Jan Semotán.
Tesco Mobile
Virtuální operátor, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití. Více informací naleznete na: http://www.tescomobile.cz/
Foto: Tesco