Nadační fond Modrý hroch

Nadační fond Modrý hroch pomůže s OZP rehabilitaci dětských pacientů po úrazu

Na dva tisíce lidí pomáhalo uplynulé čtyři týdny Nadačnímu fondu Modrý hroch, a dalším dvěma neziskovým organizacím, vybrat peníze na jejich činnost. Nakonec to byl právě Modrý hroch, na jehož účet zamíří 30 000 korun. Pomůžou rehabilitovat dětským pacientům po úrazu.

Symbolický šek si ředitelka Nadace Monika Chasáková převzala při vyhlášení jihomoravského kola akce Každý krok pomáhá organizované Oborovou zdravotní pojišťovnou.

Lékařská pomoc rychle po úrazu

„Lékaři umí dobře a rychle pomoci ihned po úrazu. Pak ale nastupuje ta dlouhá a náročná fáze rehabilitace. A s ní pomáhá naše nadace. Často na doporučení lékařů pak pomáháme konkrétním dětem a jejich rodinám toto období zvládnout. Někdy to může být pomoc už v nemocnici formou proplácení některého nadstandardu, někdy je to podpora s dlouhodobou rehabilitací dětského pacienta,“ vysvětlila při přebírání symbolického šeku Monika Chasáková, ředitelka Nadačního fondu Modrý hroch.

Dětský domov Dagmar a Hospic Brno

Účastníci akce Každý krok pomáhá pomohli i Dětskému domovu Dagmar Brno, který získal 10 000 korun. Plánuje je použít už toto léto na letní pobyty svých dětí. A 20 000 korun za druhé místo pak patří Hospicu Brno, který finance použije na péči o své klienty.

O umístění rozhodovali účastníci akce Každý krok pomáhá svou chůzí. Tým, který nachodil za poslední měsíc nejvíc kroků, získal pro svou organizaci nejvyšší odměnu.

Slavnostní vyhlášení se konalo v brněnském Obchodním centru Avion Shopping Park.

Oborová zdravotní pojišťovna

„Každý krok pomáhá má už několik tisíc pravidelných účastníků. Chůze je nejpřirozenější a  také nejzdravější pohyb, který pro sebe člověk může udělat. Je perfektní, že se nám díky této akci daří pravidelně motivovat stovky lidí, aby dělaly něco pro své zdraví,“ říká Radovan Kouřil, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny.

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP)

OZP je s více než 735 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice. Své pobočky má ve všech krajských městech a kromě nich jsou klientům k dispozici další klientská centra, Asistenční služba OZP a služby elektronické komunikace, zejména portál VITAKARTA ONLINE, který poskytuje služby první elektronické zdravotní pojišťovny v Česku.

Zprávy redaktorů

Zprávy redaktorů [ View all posts ]

Jdi na vrch
%d blogerům se to líbí: