DPMB

Prostřednictvím videí DPMB vychovává

Dopravní podnik města Brna (DPMB) pokračuje v úspěšné informační kampani ve svých zařízeních. Jejím cílem je ukázat a připomenout cestujícím ve vozech MHD pravidla správného a slušného chování pomocí krátkých videí.

S kampaní se lidé setkávají převážně v tramvajích a na sociálních sítích dopravního podniku.

K 32 dosavadním tématům nově přibyla další nebo byl jejich obsah obměněn. „Navíc jsme celou kampaň posunuli dál a od klasických letáků přešli k animovaným videím. Cíl je pořád stejný, opět se snažíme zábavným a zajímavým obsahem naše cestující tak trochu vychovávat,“ poznamenal generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

Vtipná videa, která se budou postupně objevovat v obrazovkách tramvají, jsou doplněna anglickým i českým textem. Každých čtrnáct dní se mohou cestující těšit na nový třicetivteřinový spot. Zároveň budou k jednotlivým tématům zveřejňovány další doplňující informace právě na sociálních sítích podniku.

Zvětšil se i počet původních vizuálů o obrázky, které se týkají např. šíření bacilů ve vozech MHD nebo upozornění na otvírání oken, pokud je ve voze zapnutá klimatizace. Všechny vizuály následně vyjdou ve speciální souhrnné brožuře.

Jdi na vrch
%d blogerům se to líbí: